Fit-in Gemert
 

Veelgestelde vragen


Kan ik een proeftraining doen?
Dat kan inderdaad door een e-mail te sturen naar info@fitingemert.nl of maak gebruik van Whatsapp.
We regelen dan dat je eenmalig een keer gratis kunt gaan sporten op een moment dat jou het beste uitkomt!


Hoe kan ik me melden bij mijn fitness studio omdat iets niet werkt?
Meld dit aan door een e-mail te sturen naar info@fitingemert.nl of maak gebruik van Whatsapp.

Hoe kan ik mijn bankgegevens wijzigen?
Dit kun je zelf regelen in onze app. Of stuur hiervoor een e-mail naar info@fitingemert.nl.

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
Stuur hiervoor een e-mail naar info@fitingemert.nl, of doe dit via je account in de Sportivity app.

Vragen over het Lidmaatschap
Welke lidmaatschap abonnementen zijn er?
Er zijn verschillende opties. Deze zijn terug te vinden door op de home pagina op "Online Inschrijven" te klikken..

Hoe vaak kan ik met mijn lidmaatschap trainen?
Je kunt zo vaak als je wilt trainen, er zit geen limiet aan.

Wat moet ik doen als ik mijn lidmaatschap voortijdig wil beëindigen?
Als Fit-in Helvoirt lid heb je de mogelijkheid om gemiste trainingstijd bij te laten schrijven in geval van ziekte of andere bijzondere omstandigheden. Hiervoor stuur je een email naar:  info@fitingemert.nl met een duidelijke onderbouwing van het verzoek. Op basis daarvan wordt beoordeeld of de aanvraag gegrond is. Als je het contract voortijdig wil beëindigen, kun je een persoon aanmelden voor een nieuw lidmaatschap. Voor deze goodwill-actie wordt je contract ontbonden, maar het nieuwe lid moet vóór registratie aangeven dat jij je contract daarmee beëindigd. Ook hiervoor stuur je een email naar:  info@fitingemert.nl

Vragen over de boekhouding, debiteuren posities en betalings herinneringen?
Als je een betalingsherinnering of brief van een incassobureau hebt ontvangen en daar vragen over hebt, moet je contact opnemen met de afzender zoals vermeld in de brief, aangezien alleen zij informatie kunnen verstrekken.

Zijn er trainers?
Wij zijn in de basis een onbemande sportschool. Wij werken echter wel samen met en Personal Trainer die op aanvraag geboekt kan worden voor een instructie of andere diensten zoals Personal Training.

Zijn trainers gekwalificeerd?
Ja, alleen gekwalificeerde fitness-trainers zijn werkzaam bij fit+.

Hoe kom ik in mijn studio?
Open de Sportivity app, open de scanner en scan de QR-code die op de deur van de club staat. 

Het systeem verifieert of je lidmaatschap geldig is en indien dat zo is zal de deur automatisch openen.

Zijn de kluisjes afsluitbaar?
Je moet zelf een hangslot meenemen om je persoonlijke bezittingen te kunnen bewaren. Hiermee kun je de locker tijdens je training vergrendelden.

Zijn er kleedkamers beschikbaar?
Ja, deze zijn aanwezig in de studio. 

Zijn er douches beschikbaar?
Er zijn in onze vestiging geen douches beschikbaar.